معلم

ساخت وبلاگ

جذاب به توان دو؛ مرور آماری فصل عجیب لیگ برتر انگلیس

  • جذاب به توان دو؛ مرور آماری فصل عجیب لیگ برتر انگلیس

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، لیگ برتر انگلیس در فصل 19-2018 با چهارمین قهرمانی منچسترسیتی به پایان رسید و اکنون هواداران این لیگ برای برگشتن تیم های محبوبشان باید تا 10 آگوست صبر کنند. 

    منچسترسیتی با پیروزی در هیجان انگیزترین کورس قهرمانی تاریخ لیگ برتر به نخستین تیم این دهه تبدیل شد که از قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع می‌کند. شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول نیز علیرغم ثبت سومین حد نصاب امتیازی برتر تاریخ این لیگ نتوانستند جامی را به دست آورند. در حقیقت امتیازات این قصل لیورپول، برای قهرمانی در همه فصل های لیگ برتر به جز فصل های 18-2017 و 19-2018 کافی بوده است!

    به بهانه به پایان رسیدن این فصل جذاب، اومنی‌اسپورت مروری داشته بر آمار و ارقام رقم خورده از نگاه اوپتا:

    44: گل ایلکای گوندوغان در دربی شهر منچستر در ماه نوامبر 2018 بعد از رد و بدل شدن 44 پاس به ثمر رسید. هیچ گلی در این فصل از رقابت ها بعد از ثبت این تعداد پاس وارد دروازه رقبا نشده بود. 

    96:52: ضربه سر گابریل ژسوس در ماه فوریه برای ثبت پیروزی 2-0 سیتیزن ها در گودیسون پارک مقابل اورتون، دیرهنگام ترین گل فصل را در پنجاه و دومین ثانیه از دقیقه 96 بازی رقم زد. 

    00:07: در سمت دیگر، شین لانگ با باز کردن دروازه واتفورد در بازی ماه گذشته ساوتهمپتون مقابل این تیم در ثانیه هفتم، سریع ترین گل تاریخ رقابت ها را به ثمر رساند. این گل، یکی از 5 گل این فصل بود که در دقیقه یک به ثمر رسید و سهم سرخیو آگوئرو از این تعداد، 2 گل بود.

    0: تیم سقوط کرده فولام فصل را در شرایطی به پایان رساند که نتوانست مقابل شش تیم برتر لیگ، منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، لیورپول، آرسنال و تاتنهام حتی یک امتیاز نیز کسب کند. بقیه تیم های لیگ حداقل یک امتیاز را در مقابل این تیم ها کسب کرده بودند.

    22: با کسب 22 امتیاز از 10 مسابقه (شامل 7 برد، یک تساوی و 2 باخت) در مقابل سایر تیم های همشهری، چلسی توانست قهرمان مینی‌لیگ فرضی تیم های لندنی لیگ برتر شود. رقبای چلسی در این مینی‌لیگ را تیم های تاتنهام، آرسنال، وستهم، کریستال پالاس و فولام تشکیل می‌دادند. فولام در این عرصه و مقابل تیم های همشهری اش هم موفق به کسب حتی یک امتیاز نشد.

    31: ادن هازارد در این فصل از رقابت های لیگ برتر 16 گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد. او در کنار کسب عنوان بازی‌ساز فصل (بیشترین پاس گل) موفق شد بیش از هر بازیکن دیگری تاثیر مستقیم روی گل های تیمش داشته باشد. (31 گل) هازارد روی 49.2 درصد از مجموع گل های چلسی در این فصل تاثیر مستقیم داشت و این آمار، دلیل اشتیاق بیش از حد چلسی برای ماندن او را نشان می‌دهد.

    9: سادیو مانه و محمد صلاح تنها در کفش طلا رکوردی مشترک نداشتند بلکه آن ها یک رکورد جالب دیگر را هم ثبت کردند. این دو بازیکن در 9 مسابقه، گل های اول رقابت را به ثمر رساندند؛  بیش از هر بازیکن دیگری در رقابت ها.

    19: دیگر شریک دو بازیکن لیورپول در کفش طلا، پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال بود. 22 گل او 19 امتیاز را برای آرسنال به ارمغان آورد تا این ستاره آفریقایی با اختلاف، امتیازآور ترین بازیکن این فصل لقب گیرد. او 6 امتیاز با نزدیک ترین تعقیب کننده اش در این زمینه، فاصله دارد. 

    86: اتین کاپو هافبک تیم واتفورد با ثبت 86 قطع ارتباط، بهترین بازیکن لیگ در این زمینه بود. جالب آن که دو مدافع میانی کاردیف سیتی، سول بامبا و برونو اکوئله مانگا با 81 قطع ارتباط در رده بعدی قرار دارند اما با این آمار مثبت دفاعی هم نتوانستند مانع سقوط تیمشان شوند.

    3119: احتمالا برای خیلی ها جای تعجب ندارد که جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی توانست با ثبت 3119 پاس، بیشترین تعداد پاس در رقابت های این فصل را به نام خود ثبت کند. ویرجیل فن‌دایک، تنها بازیکنی بود که به جز جورجینیو توانست به مرز 3000 پاس در این فصل برسد. دقت پاس جورجینیو در نخستین فصل حضور در جزیره هم عدد قابل توجه 89.23 درصد است.

    12: منچستریونایتد با کسب 12 پنالتی، بیش از هر تیم دیگری در این فصل صاحب ضربه پنالتی شد، هرچند تنها 9 ضربه از این تعداد راهی دروازه شد. کریستال پالاس دیگر تیم موفق فصل 19-2018 بود که با کسب 11 پنالتی، موفق به گل کردن 10 تا از آن ها شد.

    29: رالف هازن‌هوتل ماموریت خود را در نگه داشتن ساوتهمپتون در لیگ برتر به خوبی انجام داد اما به نظر می‌رسد یک جنبه، هنوز هم جای کار دارد. قدیس ها در این فصل 29 امتیاز را در موقعیتی از دست دادند که در بازی ها از حریفان پیش افتاده بودند. این در حالی است که مثلا لسترسیتی تنها 3 امتیاز را از موقعیت های برنده از دست داد. در سمت مقابل، لیورپول با کسب 16 امتیاز از موقعیت های بازنده (بازی هایی که عقب افتاده بود) بهترین تیم لیگ برتر است.

    141: لیورپول در این فصل از رقابت ها برای 141 روز صدرنشین بود. این در حالی است که سیتی، قهرمان نهایی فصل برای 125 روز در صدر حضور داشت. دیگر صدرنشینان این فصل رقابت ها چلسی و منچستریونایتد بودند که به ترتیب 9 و یک! روز حضور در صدرجدول را تجربه کردند.

    15.63: بهترین تیم لیگ برتر از نظر نرخ تبدیل شوت به گل، آرسنال نام دارد که 15.63 درصد از شوت های خود را به گل تبدیل کرد. بعد از آرسنال در این جدول به ترتیب تیم های لیورپول، منچسترسیتی، بورنموث و برنلی قرار می‌گیرند.

    71: فصل 19-2018 با دیدن 71 تساوی، کمتر از هر فصل دیگری شاهد تقسیم امتیازات بود. همچنین 34 درصد از مسابقات با بردهای دور از خانه به پایان رسید که این نیز رکوردی جدید در لیگ برتر محسوب می‌شود.

    7712

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : جذاب,به,توان,دو؛,مرور,آماری,فصل,عجیب,لیگ,برتر,انگلیس, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:34

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص صفحه کابینت و انواع آن و جایگاه این محصول در بازار کابینت و دکوراسیون بپردازیم ، اگر شما هم جز علاقمندان به این صنف یا موضوع هستید و یا اطلاعات کمی در این خوصوص دارید توصیه میشود که این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت را با توجه به جنس ماده استفاده شده در آن میتوان به چند دسته تقسیم کرد

صفحه کابینت ام دی اف چیست ؟

مطمئنا با ورق های ام دی اف آشنایی دارید وقتی ورق های ام دی اف برای استحکام بیشتر  چند لایه به هم چسبانده شده و برای چلوگیری از نفوذ رطوبت و خراشیدگی یک لایه با نام روکش HPL روی آن کشیده میشود در واقع صفحه کابینت ام دی اف تولید میشود.

جایگاه صفحه کابینت ام دی اف در بازار

هنگام انتخاب متریال های کابینت آشپزخانه خود صفحه کابینت ام دی اف را فراموش نکنید ، این صفحه کابینت ها برای مدیریت بودجه شما در هزینه تمام شده کابینت آشپزخانه تهیه شده اند و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ زمان و اجرای صفحه کابینت آشپزخانه خود گزینه ای مناسب است و جز اولین متریال هایی میباشد که در صنعت کابینت آشپزخانه و دکوراسیون از آن استفاده میشد که بعد ها با پیداش انوع سنگ های مصنوعی و ورق های کامپوزیتی رقیبی جدی برای این محصول پدیدار گردید.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

 

روکش HPL چیست ؟

اچ پی ال مخفف کلمه لاتین High pressure laminate می باشد با انواع و اقسام طرح های مختلف اعم از طرح های چوب ، سنگ ، بتن و …. در چند سطح مات و براق و فینیش دار ( برجسته ) تولید می گرددساختار اچ پی ال که از آن به عنوان روکش صفحه ی کابینت استفاده می شود از ترکیب لایه های سلولزی و رزین تشکیل شده که آن را در دمای ۱۴۵ درجه سانتیگراد و با فشار ۳۰۰ بار به صفحات فوق العاده محکمی تبئیل می شوند ، لایه های رنگ و ملایمنه کخه به عنوان روکش روی این سطح فشرده کشیده می شوند.

اما چه چیز باعث می شود که این پانل ها از هم جدا نشوند ، این استحکام به خاطر دوام و مقاومت شیمیایی بالا و چسبندگی سریع و پایداری رزین است که این مسئله در تولید شرکت های مختلف تولید کننده باعث کیفیت متفاوت آنها می باشد.

از خواص برجسته صفحه کابینت اچ پی ال می توان به آنتی باکتریال ، آنتی الکترو استاتیک و قابل شستشو بودن آن نام برد که این باعث پاکیزه نگه داشتن محیط می شود به همین دلیل بسیار مهم است که در اغلب رستوران ها و بیمارستان ها و نماهای داخلی ساختمان و در آشپزخانه به عنوان صفحات کابینت از آن استفاده می شود.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

 

در زیر به صورت مختصر به چند مقاومت اچ پی ال اشاره می کنیم .

  • مقومت های رطوبتی

اچ پی ال در برابر بخار آب و رطوبت مقاوم است به طوری که در حالت غوطه وری در آب کمتر از ۶ درصد و ضخامت ایجاد شده به علت در معرض بودن آب کمتر از ۱۰ درصد می باشد

  • مقاومت در برابر حرارت

اچ پی ال تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد تحمل دمای خشک و شوک حرارتی را دارد بدین گونه که با گذاشتن یک قابلمه یا ماهی تابه داغ بر روی صفحه کابینت هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد ، حتی تغییرات ابعادی در دمای بالای سیگار بدون تغییرات رنگی و شهودی کمتر از ۳ درصد می باشد.

این دو مورد از مهمترین و سئوال برانگیزترین مسائل ممکن برای خریداران اچ پی ال به خصوص خریداران صفحه کابینت می باشد.

در ادامه این مقاله به نحوه تولید صفحه کابینت و ویژگی های آنها در شرکت های مختلف می پردازیم

برای تولید صفحه ی کابینت ابتدا ضخامت صفحه مورد نظر بسته به انتخاب مشتری با ام دی اف تولید میگردد برای مثال برای یک صفحه کابینت به ضخامت ۲/۳ سانت از دو ام دی اف به ضخامت ۱۶ میل استفاده می شود. این دو ورق به هم پرس شده ( اصطلاحا دوبل صفحه آماده می شود ) و سپس ابزار لبه صفحه بر روی آن زده می شود  و ورق اچ پی ال توسط دستگاه روی آن پرس می گردد ، بعد از این عمل

هنگامیکه چسب روکش خشک شد توسط دستگاه POST FORMING اچ پی ال به دور ام دی اف می گردد.

مراحل تولید بسیار ساده می باشد بدین گونه که گمان م یشود همه شرکت ها باید کیفیت یکسانی داشته باشد اما چه مسائلی شرکت ها را از هم متمایز می کند. اولین و مهمترین مسئله استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد اعم از نوع اچ پی ال انتخابی , نوع ام دی اف ، نوع چسب و …

بیشتر اچ پی ال های مورد استفاده در ایران از شرکت های ترک تهیه می شود که اکثرا از دو اچ پی ال گنتاش و شرکت آس­د استفاده می گردد شرکت های مطرح اروپایی مانند آرپا هم در ایران فعالیت و حضور داشته است .

مسئله بعد انتخاب ام دی اف خام به عنوان مغز در صفحه های کابینت می باشد. شرکت های مطرح در این زمینه ابتدا از برندهای خارجیو در صورت نبود آن از برند آرین سینا در ایران استفاده می کنند ( دقت فرمایید با توجه به اینکه طول صفحه کابینت ۱۰/۴ می باشد ) شرکت های مطرح از ام دی اف به همین سایز استفاده می کنند البته بعضی از شرکت ها از سایز ۳۶۶ به علاوه ۴۴ سانتیمتر استفاده می کند که این استاندارد نمی باشد)

چسب یکی از مهمترین مسائل در تولید صفحه های کابینت می باشد که باعث بهتر چسبیدن روکش یا همان اچ پی ال به صفحه کابینت و در نهایت POST FORM بهتر آن می گردد.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

نکته : در تولید صفحه کابینت هنگام POST FORM ، شرکت های مطرح به لحاظ زیبایی و کیفیت صفحه و لب تخت نشان دادن آن از ردیوس ۲ الی ۴ استفاده می کنند.

  • گزینه جانبی که در تولید صفحه کابینت تاثیر بسیار زیادی ندارد ولی برای جذب و انتخاب آزادنه مشتری دسته رنگ و تنوع رنگ شرکت تولید کننده می باشد . بدین گونه که مشتری با توجه به رنگ کابینت و دیگر رنگ های استفاده شده در منزل بتواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و رضایت کامل را داشته باشد.
  • صفحه کابینت قابلیت تولید از ضخامت ۲/۵ ، ۳/۲ ، ۵ ، ۶ و ۷ سانتی متر را دارد
  • صفحه کابینت از عرض ۳۰ تا عرض ۱۲۰ قابلیت تولید دارد
  • طول اکثر صفحه کابینت ها ۴/۱۰ می باشد.

جمع بندی

اگر دنبال متوسط ترین متریال یا همان مواد اولیه در بازار برای پروژه خود هستید به نحوی که همه پارامترها را در حد متوسط داشته باشد چه از نظر قیمت و چه منظر کیفیت و چه تنوع رنگ و چه استقامت و … احتمالا صفحه های ام دی اف یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : صفحه,کابینت,ام,دی,اف,چیست,؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 215 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:30

دانلود رمان تب یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

i620_1111.jpg

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان تب که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلودرمان تب

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

دانلود رمان آدم و حوا و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان دانلود رمان روزای بارونی را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمان آدم و حوا به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از دانلود رمان بازگشت ارباب جوان یا اینکه در اصل از رمان دون جوانی هم سخنی اوردیم .

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

رمان ققنوس

ادبیات مردمی همچنین رمان آسمان دیشب آسمان امشب را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : دانلود,رمان,تب,یک,اثر,نسبتا,طولانی, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 202 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:13

درمان کک و مک با لیزر الکساندرایت نابلکس یا لیزر کندلا

این نکته را به یاد داشته باشید که امکان بازگشت کک و مکهای پوستی پس از درمان لیزری کک و مک بالاست اگر پس از درمان با لیزر، با کرمهای ضد آفتاب، کلاه و عینک آفتابی و تغذیه مناسب، از پوست خود در برابر اشعه خورشید محافظت کنید، حداقل 4 سال و حداکثر 7 سال پوست بدون کک مک خواهید داشت.

درمان لیزری کک و مک با الکساندرایت نابلکس و لیزر کندلا به چه کسانی توصیه میشود؟

افرادی که دارای تراکم بالای لکههای پوستی هستند و درمانهای ضدلک و سنتی، تأثیر زیادی بر آنها ندارد، بهتر است لیزر درمانی را امتحان کنند.

نکات قابل توجه

افراد دارای پوست سبزه، قبل از انجام لیزر، بهتر است چند مورد از کک و مکها را به طور آزمایشی لیزر کنند و در صورت گرفتن نتیجه مطلوب، درمان تکمیلی را انجام دهند.

اگر سابقه تبخال دهانی دارید، ممکن است قبل از انجام لیزر به درمان آنتیبیوتیکی نیاز داشته باشید؛ چرا که لیزر میتواند باعث تحریک ویروس هرپس در اطراف دهان شود.

عوارض درمان کک و مک با الکساندرایت نابلکس و الکساندرایت کندلا چیست ؟

به طور کلی، درمان لیزری کک مک، با دستگاه لیزر الکساندرایت درمانی ایمن و مناسب است و احتمال ایجاد زخم در این روش درمانی کم است؛ با این حال، در برخی از افراد عوارضی ایجاد میکند، این عوارض عبارتند از:

خارش

تورم

قرمزی

عفونت

پوست پوست شدن

تغییر رنگ پوست

بروز این عوارض به حساسیت پوستی فرد و نوع لیزری که مورد استفاده قرار گرفتهاست، بستگی دارد.

به یاد داشته باشید که تصمیم گیری در مورد اینکه آیا لیزر درمانی، برای شما مناسب است یا خیر، به عوامل متعددی بستگی دارد. در مورد لکه های مشکوک به بدخیمی، باید آزمایشات و بررسیهای بیشتری انجام شود و در صورت بدخیم بودن به هیچ عنوان نباید از لیزر درمانی استفاده کرد. اما در صورت بدخیم نبودن، لیزر درمانی گزینه بسیار مناسبی برای درمان کک مک محسوب میشود.

اگر به دنبال این هستید که کک و مک های تان را تا حد امکان کمرنگ کنید یا حتی از بین ببرید، باید از تکنولوژی های جدید مثل لیزر الکساندرایت نابلکس یا لیزر الکساندرایت کندلا استفاده کنید. زیرا اولا لیزر مخصوص درمان کک و مک تقریبا بی عارضه است البته درصورت استفاده از دستگاه های خوب و معتبر و مهم تر مهارت و تجربه کافی پزشک و دوما هیچ درمان دارویی برای از بین بردن کک و مک آن هم برای مدت طولانی وجود ندارد و تمام لک برهایی که در بازار دارویی وجود دارند، حتی بهترین آن ها فقط می توانند باعث کم رنگ شدن کک ومک ها و گاها از بین رفتن موقت آن ها چند ماهه شوند. البته از آن جا که لیزر الکساندرایت سطح رویی پوست را می سوزاند احتمالا روزهای اول پوست ملتهب خواهد شد.

کک و مک ها از ملانین هستند و ملانین از موادی است که طیف های لیزر را جذب می کند و در نتیجه نور و اشعه دستگاه لیزر الکساندرایت می تواند کک و مک ها را تا حدی از بین ببرد. البته در بیشتر موارد از بین رفتن کک و مک به صورت موقتی است و این که به طور دائمی از بین برود بستگی به نوع پوست و ژنتیک شخص مراجعه کننده دارد.

البته انجام مراقبت های دیگر نیز در دائمی شدن بی تاثیر نیست. تا به حال لیزرهای متعددی برای درمان کک و مک ساخته و به کار گرفته شده که البته مکانیسم بسیاری از این لیزرها نسبتا شبیه به هم هستند.

شما برای این کار باید به یک پزشک متخصص پوست و مو یا جراح زیبایی مراجعه کنید. نکته مهمی که باید در مورد لیزر درمانی درنظر گرفته شود این است که جلسه اول تست درمانی انجام شود بدین معنی که یک منطقه از صورت که دچار لک است با انرژی های متفاوت لیزر شود و درصورتی که بعد از یک ماه نتیجه لیزر خوب بود سایر مناطق مبتلا هم لیزر شوند.

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : درمان,کک,و,مک,با,لیزر,الکساندرایت,نابلکس,یا,لیزر,کندلا, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:58

امروزه پرداخت قبوض بسیار آسان شده است در زمان های مه چندان دور شما باید با در دست داشتن قبض های خود که به صورت ماهانه یا دوماهه توزیع می شد به بانک ها مراجعه کرده و برای پرداخت قبض خود اقدام نمایید  .

5aip_bill-pay.jpg

قبض برق

برای پرداخت قبض برق شما می توانید با در دست داشتن قبض خود به خودپرداز ها مراجعه کرده یا با شناسه قبض و شناسه پرداخت به وسیله سایت های پرداخت یا از طریق تلفن های موجود وجه قبض خود را پرداخت نمایید .

صورتحساب های برق ماهانه یا دو دوره ماهانه هست که درب منازل توزیع می شود .

قبض آب

قبض آب هم مثل قبض برق به صورت ماهانه یا دو ماهه درب منازل توزیع می شود که شما برای پرداخت قبض آب باید از طریق خودپرداز یا سایت ها و اپلیکیشن های بانکی خود یا از طریق تلفن پرداخت وجه قبض اقدام نمایید .

قبض تلفن

یکی از کار های مفیدی که در جهت حمایت از محیط زیست انجام شد حذف قبض تلفن بود دیگر مثل گذشته قبض ها درب منازل توزیع نمی شود و هر ماه با تماس با تلفن منزل شما به شما اطلاع داده می شود که از طریق شماره خاصی از هزینه قبض خود آگاه و با پرداخت قبض تلفن ثابت خود این اقدام را تکمیل نمایید .

شما می توانید با گرفتن شناسه قبض و شناسه پرداخت از سامانه تلفنی مخابرات و پرداخت قبض تلفن خود به راحتی این کار را انجام دهید .

قبض گاز

این قبض هم مثل سایز قبوض همچنان به صورت دوره ای درب منازل توزیع می شود که شما مثل سایر قبوض می توانید با در دست داشتن شناسه پرداخت و شناسه قبض برای پرداخت قبض گاز خود اقدام نمایید .

قبض تلفن همراه یا موبایل

خوشبختانه شرکت مخابرات علاوه بر حذف قبض تلفن های ثابت خود ، قبض های تلفن های همراه را نیز حذف کرده و ماه به ماه با ارسال پیامک به موبایل مشترکین را از پرداخت قبض موبایل خود آگاه می سازند در این پیامک هزینه های استفاده شده و همچنین شناسه پردخت و شناسه قبض موجود هست که مشترکین می توانند برای پرداخت قبض تلفن همراه خود از آنها استفاده نمایند .

یکی دیگر از امکانات سایت های پرداخت و خرید شارژ که به تازگی راه افتاده است شارژ مستقیم است که شما دوستان می توانید با وارد کردن شماره مورد نظر که قصد شارژ کردن آن را دارید تا به صورت خودکار شماره مورد نظر شارژ بشود . با خرید شارژ مستقیم ایرانسل در وقت خود صرفه جویی کنید .

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : پرداخت,قبوض,بسیار,آسان, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:53

رمان یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان عاشقانه که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان های جدید و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان های عاشقانه را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمانهای عاشقانه به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از رمان ایرانی یا اینکه در اصل از رمان عاشقانه ایرانی هم سخنی اوردیم .

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبیات مردمی همچنین رمان جدید عاشقانه را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : رمان, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:51

لینک دوستان

خبرنامه